lördag 20 december 2008

Juluppehåll.

Nu tar HannaVera julsemester och är åter den 27 december. Observera att jag har ett nytt företagsnummer där ni når mig på arbetstid: 0708-734407. Jag har numera också tillgång till bankgiro och postgiro för den som vill shoppa hos mig.

Det händer massor i januari. Smakprov på detta är:


  • Spautbildning: 8 januari.

  • Affärspresentation i Ronneby.

  • Utbildning till makeup-artist/coach 26-28 januari.

  • Seminariedag i Malmö 31 januari med föredrag av bl.a. Sveriges mest framgångsrike Forever-återförsäljare.
Välkomna att delta i dessa evenemang. Du kan också välja att vara sminkmodell den 28 januari i Lyckeby för makeup-utbildningen, men du får ingen ersättning för detta men däremot foto. Först till kvarn... Så meddela mig redan nu om du finner något av ovanstående intressant.



GOD JUL önskar Hanna.